تحميل اغنية اللى مني مزعلني Mp3


 










 بحجم 6 ميجا

اللى مني مزعلني


  • كلمات الأغنية
  • اللى مني .. مزعلني ... عايزين ايييييييييييه مني ، مع اني احب اللى متى اموت في الليمني

  • مش رحمني ومش فهمني ، الكلام دا مش بكيفي ، غصب عني يا ناس ظروفي
  • على المرار مبقتش قادر ، اسمي ايه مبقتش فاكر واما مال الحمل مني قام الى ميني مشلش عني 
  • واللى قولت عليه اخويا قل بأصله قوام يا اخويه واللى كنت بحبه خالص قلبه مفيهوش ود خالص
  • شفت منكوا حاجات تحير عيب عليكوا انا مش صغير
  • يا ريت تفهموني ياريت تريحوني يا تسبوني فى حالي
  • ياللي من لحمي ودمي نفسي فى يوم تشيلوا همي ،  عالعذاب يا رب عني عجزوني قبل سني
  • بيحز فى نفسي وبعذب نفسي وياما عشنكم جيت على نفسي
  • الهم انا شلته والليل وسهرته والمر يااااااما عشانكوا شربته
  • ما كفاية قسية انا مبقاش فيا حرام عليكم دا كتير عليه
  • تبقوا ازاااااااااي اهلي وناس وانتوا بتهدوا أساسي
عقلي كل ما يبقى راسي جوا رأسي تاخدوه مني

 بحجم 6 ميجا


 حمل الأغنية من هنا




 




اضغط على السمايل للحصول على الكود: :) =( :s :D :-D ^:D ^o^ 7:( :Q :p T_T @@, :-a :W *fck* x@

TOP